دانلود کتاب های عمران

Download Civil Engineering Books

دانلود کتاب های عمران

Download Civil Engineering Books

جستجو در سايت
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

 

Wondershare PDF Editor نرم افزاری کامل در زمینه فایل های pdf محسوب می شود و توانایی ویرایش ، ساخت و تبدیل فرمت های pdf را دارا می باشد. در مرحله اول این نرم افزار توانایی ویرایش متن و اشیاء (عکس ، نمودارها و…) درون فایل pdf را امکان پذیر میکند و کاربر میتواند به همانند نرم افزار ویرایش متن ، متن داخل فایل پی دی اف را ویرایش نماید و عکس ها و اشیاء درون فایل را جابجا ، تغییر سایز و تغییر امکان و یا حذف نماید. همچنین با داشتن پلاگین OCR میتواند فایل های اسکن شده که به pdf تبدیل شده اند و دارای متن می باشند را ویرایش کند و متن درون آن قابل ویرایش خواهد بود. البته این قابلیت مختص به زبان انگلیسی می باشد. تبدیل فایل های pdf به دیگر فرمت ها نظیر فرمت های عکس و فرمت فایل های نرم افزار آفیس نظیر word , powerpoint , excel و فرمت epu3 که مربوط به کتاب های الکترونیکی می باشد نیز در دستور کار این نرم افزار قرار دارد. همچنین این تبدیل فرمت به صورت برعکس نیز میسر است و کاربر میتواند فرمت های نرم افزارهای آفیس و دیگر فرمت های قابل پرینت را به فرمت pdf تبدیل نماید. قابلیت های ویرایش دیگر نرم افزار مربوط می شوند و ادغام فایل های pdf و یا جدا کردن صفحات از یکدیگر و یا اضافه کردن صفحه ای به درون یک فایل که این امکانات نیز بسیار کاربردی می باشند. قفل کردن فایل های pdf ، اضافه کردن واترمارک و کامنت و های لایت کردن متن ها نیز از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود.

  • Hassan Rahnema

Braja M. Das, Principles of Geotechnical Engineering, 5th ed, 2006

Hassan Rahnema | چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

نام کتاب :    Principles of Geotechnical Engineering

نویسندگان : Braja M. Das

ویرایش : 5

سال انتشار : 2006

فرمت : PDF

تعداد صفحه : 593

کیفیت : OCR و اسکن متوسط

انتشارات :  Thomson

  • Hassan Rahnema

دانلود WinDjView v2.0.2 - نرم افزار مشاهده فایل های DJVU

Hassan Rahnema | دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ب.ظ

 

نرم افزار WinDjView از مشهورترین نرم افزارهای متن باز باز کردن فایل‌های DjVu است. فایل‌های DjVu مشابه فایل‌های PDF هستند و برخی از کتاب های اینترنتی با این پسوند انتشار یافته اند. نرم افزار WinDjView امکان باز کردن و خواندن فایل هایی با پسوند Djvu در ویندوز را برای شما فراهم می کند.

  • Hassan Rahnema

Winrar 5

 

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

  • Hassan Rahnema

کتاب های درخواستی

Hassan Rahnema | جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ

به نام خدا

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم سایت.

چنانچه کتاب خاصی مدٌ نظرتان است آن را در قسمت نظرات معرفی کنید تا در صورت امکان آن را در وبلاگ قرار دهم. مواردی که نیاز به پاسخ دارد را به صورت خصوصی بیان نکنید تا امکان پاسخ در همان جا وجود داشته باشد. همچنین اگر لینک دانلود مشکل دارد، در قسمت تماس با من یا نظرات آن را مطرح کنید تا اصلاح گردد و یا دوباره آپلود گردد.

برای تعامل بیشتر با کاربران عزیز و تسریع در پیدا کردن کتاب ها ، لیست کتاب های درخواستی در ادامه ی مطلب آورده شده است. از کاربران گرامی درخواست می شود در صورت دسترسی به کتاب ها یا پیدا کردن آن ها لینک دانلود را در اختیار ما قرار دهند تا در دسترس کاربران قرار دهیم.

با تشکر

  • Hassan Rahnema